משמעות המומחיות במחיקת רישום פלילי

מטרת המשרד לסייע ללקוחותיו להסיר מכשולים מדרכם ולפתוח דף חדש בחייהם. הקו המנחה את עבודת המשרד הוא כי הדין הפלילי צריך לשמש רק במקרים קשים בהם נשברו גבולות הסדר החברתי, ולא ראוי להשתמש בכלי הזה כאשר מדובר במעידות קטנות.
כן מנחה אותנו האמונה כי גם אם אדם חטא, תמיד יש לו את היכולת ואת הזכות לשנות כיוון ולהעלות את חייו מחדש על דרך המלך. על כן, יש למצוא דרכים להימנע מהליך פלילי כאשר ניתן להימנע מכך, ובמידה וכבר נרשם רישום פלילי – למזער את נזקי הרישום ולהביא למחיקתו.

המשרד מטפל בבעלי רישומים פליליים או בעלי רישום משטרתי הנזקקים לניקוי כתמי העבר. כמו כן מקבל המשרד לייצוג תיקים פליליים בהם ניתן למנוע את הרישום הפלילי לפני הווצרותו. המשרד מעורב בהצעות חוק הנדונות בכנסת בנוגע למאגר המידע הפלילי המשטרתי, וכן בעתירות לבג"צ בנושאים עקרוניים.

עו"ד יפעת וינקלר
עו"ד יפעת וינקלר הינה בוגרת האוניברסיטה העברית (1999). היא עשתה את התמחותה במחלקה הפלילית של פרקליטות המדינה תחת פיקוחו של עו"ד אלון אינפלד (שמונה מאז לשופט), ואת כל שנות עבודתה כעורכת דין הקדישה לתחום של מחיקת רישום פלילי.

בראשית דרכה עבדה עו"ד וינקלר במשרד המשפטים, שם טיפלה מדי שנה במאות בקשות של אזרחים למחיקת רישומים פליליים. בהמשך, עבדה עם מדור החנינות הצבאי בו מגובשות המלצות הפרקליט הצבאי הראשי לנשיא, לגבי מחיקת הרשעות שנצברו בבתי דין צבאיים.

עו"ד יפעת וינקלר הינה בוגרת קורסי משא ומתן וגישור, קורסים בפסיכולוגיה ובקרימינולוגיה, וקורסים בתרפיה על בסיס סיפורי חיים, ותרפיה מבוססת אמונה. היא חברה בועדת החקיקה של הפורום הפלילי בלשכת עורכי הדין, ומפעילה תכנית לסיוע משפטי שיקומי ביחידה לטיפול בנפגעי סמים רוטשילד 2, בתל-אביב.

יפעת מתגוררת במודיעין עם בעלה, ארבעת ילדיהם ושרקן.